Aquest dissabte…CONTES PER A CAGANIUS!

11 Mar

Aquest dissabte 15 de març, a les 12 hores, a la Biblioteca Torras i Bages, CONTES PER A CAGANIUS!

Per què no surt el sol avui?

Conte musical a càrrec de Moi Aznar.

Vet aquí una vegada que em vaig llevar pel matí, i quina fou la meva sorpresa quan em vaig adonar que el Sol no havia sortit. Havia de fer alguna cosa, així que vaig decidir anar a cercar-lo…Aquesta aventura va acompanyada de cançons populars que seran interpretades amb guitarra, ukelele, flauta dolça, pal d’aigua,..

Per a nens i nenes d’1 a 3 anys. Cal inscriure’s prèviament .

(Text extret de: http://btb-infantil.blogspot.com.es/2014/02/dissabtes-de-marc-en-familia.html)

img_10021446_1

Deixa un comentari

