Si em feu dir la cosa..

9 nov.

I aquí teniu un petit regal de la Joana Raspall en forma de poema!

SI EM FEU DIR LA COSA…
(Joana Raspall)
Veig muntanyes de joguines,
totes noves i volgudes:
 
cotxes, nines
pilotes de tots colors,
dolces bestioles peludes,
pallassos amb panderetes,
trens, cuinetes,
capses, capses amb molts jocs…
 
Però si em feu dir la cosa
que més feliç em farà,
us diré: Conteu-me històries!…
Qui me les vol explicar?
 
Apagaríem la tele
i jo us podria escoltar!
Il·lustració d’Alberto Montt
Deixa un comentari

